Zapytanie ofertowe nr 21/I-BW/2018 dotyczące: wykonania projektów oraz dostarczenia materiałów reklamowych (plakaty, ulotki, banery) na imprezę pod nazwą: „II świnoujski Bieg Wyspiarza”

Znak sprawy: 21/I-BW/2018

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczące: wykonania projektów oraz dostarczenia materiałów reklamowych (plakaty, ulotki, banery) na imprezę pod nazwą: „II świnoujski Bieg Wyspiarza”- Projekt dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa (Fundusz Małych Projektów w ramach Programu Współpracy Interreg VA Meklemburgia – Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska w Euroregionie Pomerania.

  1. ZAMAWIAJĄCY: Ośrodek Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu

Komórka prowadząca postępowanie: organizacja imprez

  1. DANE DO KONTAKTU: OSiR „Wyspiarz”, ul. Matejki 22, 72-600 Świnoujście, tel. 91 321 37 81, email: j.agatowska@osir.swinoujscie.pl

Joanna Agatowska, tel. 91 321 37 81 wew. 32 w godz. 7.00 – 15.00

  1. DANE do Oferty:

a) wykonanie kompatybilnych projektów plakatów, ulotek (dwustronnych) oraz banerów o treści:

Ośrodek Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” oraz  Hochschulsportgemeinschaft Universität Greifswald e.V. serdecznie zapraszają na:

II Bieg Wyspiarza – bieg (10km) – START godz. 14:00 i marsz nordic walking (7km) – START godz.: 13.45, 7 października 2018 r. Stadion Miejski, ul. Matejki 22, Świnoujście

II Biegi Małego Wyspiarza (dziecięco – młodzieżowe) na 100m, 250m, 400 m, 800 m, 1200 m po bieżni Stadionu Miejskiego – zapisy w Biurze Zawodów na Stadionie Miejskim w  dn. 7 października 2017 r od godz. 9:00 – 10.30  START: godz. 11.00

Zapisy elektroniczne przez stronę: maratonczykpomiarczasu.pl  (do dnia 5.10.2018 r.)  Wpisowe: 30 zł. – osoby dorosłe (20 – 65 lat), 15 zł. – młodzież ucząca się (13 – 20 lat) oraz seniorzy (< 65 lat). Więcej informacji i Regulaminy na: www.osir.swinoujscie.pl,  FB/osir.wyspiarz

Logo OSiR „Wyspiarz” -à logo INTERREG VA -à Projekt dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa (Fundusz Małych Projektów w ramach Programu Współpracy Interreg VA Meklemburgia – Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska w Euroregionie Pomerania -à logo Euroregionu POMERANIA -à logo partnera niemieckiego.

Rewers ulotki:

KATEGORIE DLA BIEGU WYSPIARZA – START godz. 14:00:

a) Kategoria OPEN (kobiety, mężczyźni)
b) Kategorie: K/M – 16,20,30,40,50,60,70,80 – zgodnie z rekomendacją PZLA
c) Kategoria: służby mundurowe – policja, wojsko, straż graniczna, służba więzienna (zawodnicy w czynnej służbie!)
d) Najszybsza świnoujścianka
e) Najszybszy świnoujścianin

KATEGORIE DLA MARSZU NORDIC WALKING – START godz. 13:45:

a) OPEN (kobiety, mężczyźni)
b) Kategorie K/M: 20,40,60,80
c) Najszybsza świnoujścianka
d) Najszybszy świnoujścianin

KATEGORIE DLA BIEGÓW MAŁEGO WYSPIARZA – START godz. 11:00:

a) Dystans: 100m, 200m, 400m, 800m, 1200m – z podziałem na dziewczęta i chłopców oraz następujące grupy wiekowe:
b) – przedszkolaki 2015/2013 (100m K, M)
c) – przedszkolaki 2011/2012 (250m K, M)
d) – rocznik 2010/2009   I-II (400m K, M)
e) – rocznik 2008/2007   III-IV (400m K, M)
f) – rocznik 2006/2005 V-VI (800m K, M )
g) – rocznik 04/03/02 kl. VII, II-III gimn. (800m, K, M)
h) – rocznik 01/00/99 kl. I-III szkoła średnia (1200m K, M)

NAGRODY:

– Wszyscy Uczestnicy otrzymają w pakietach startowych koszulki okolicznościowe oraz medale odlewane.

– Puchary za pierwsze trzy miejsca w każdej kategorii dla kobiet i mężczyzn oraz dzieci i młodzieży.

– Puchary dla najszybszej świnoujścianki i świnoujścianina w biegu i marszu.

– Nagrody rzeczowe – bony zakupowe do sklepu sportowego Decathlon) zakupione ze środków budżetowych FMP o wartości 100 zł każdy – według odrębnego Regulaminu przyznawania bonów zakupowych.

DEKORACJA I LOSOWANIE NAGRÓD: odbędą się po zakończeniu wszystkich biegów i na podstawie dostarczony wyników przez firmę dokonującą pomiaru czasu.

Więcej informacji na stronie: www.osir.swinoujscie.pl oraz FB/osir.wyspiarz

—————————————————————————————————————–

Wytyczne dla projektów graficznych:

– Zdjęcie biegaczy i kijkarzy (sylwetki kobiet, mężczyzn i dzieci) z nawiązaniem do Wyspy Uznam, symboli Świnoujścia (Stawa Młyny – tzw. Wiatrak), kontaktów polsko- niemieckich (flagi) itp, logo INTERREG, LOGO OSiR, LOGO partnera niemieckiego – kolorystyka żywa na białym tle

(UWAGA! loga zostaną wysłane email podmiotom, które zadeklarują udział w postępowaniu)

  1. b) wielkości i ilości:

– plakat A2 130-135 g/m2, kreda: 20 sztuk – w tym 5 sztuk w języku niemieckim (tłumaczenie zostanie dostarczone przez Zamawiającego)

– ulotka A5 130 – 135 g/m2: 1500 sztuk – w tym 500 sztuk w języku niemieckim (tłumaczenie zostanie dostarczone przez Zamawiającego)

– banery o wymiarach 500-600 g/m2 frontlit: 3m x 1,5m (oczkowany): 3 sztuki  – w tym 1 szt. w języku niemieckim (tłumaczenie zostanie dostarczone przez Zamawiającego)

  1. DATA REALIZACJI zamówienia: 20.08.2017 r. godz. 15.00
  2. OCZEKIWANIA Zamawiającego:

1) przedłożenie projektów graficznych oraz proponowanej kwoty dla Oferty do dnia 10.08.2018 r. do godz. 12.00 na adres email Zamawiającego: sekretariat@osir.swinoujscie.pl , pocztą na adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji „Wyspiarz”, ul. Matejki 22, 72-600 Świnoujście (liczy się data stempla pocztowego), lub fax: 91 321 37 81

2) przedłożenie przykładowego projektu plakatu, ulotki i baneru – do dnia 10.08.2018 r.

3) przedłożenie wpisu do KRS lub CEIDG.

  1. SPOSÓB przygotowania oferty: w języku polskim na formularzu oferty.
  2. KRYTERIA OCENY Oferty:

– najniższa cena – 80%
– projekty graficzne spełniające oczekiwania Zamawiającego – 20%

  1. UWAGI:

a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia zapytania ofertowego,

w przypadku, jeśli złożone oferty nie spełniają oczekiwań Zamawiającego w zakresie projektu lub ceny zabezpieczonej na to zadanie przez Zamawiającego.    

b) Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

c) Rozpatrywane będą tylko oferty złożone prawidłowo na załączonym Formularzu, bez braków formalnych z dołączonymi projektami graficznymi w języku polskim (tłumaczenia na język niemiecki zostaną dostarczone wyłonionej w postępowaniu firmie w terminie do 03.08.2018 r.)

d) Umowa na realizację usługi zostanie dostarczona w ciągu 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania.

e) Płatność za wybraną ofertę nastąpi przelewem po zrealizowaniu przedmiotu Umowy bez uwag oraz dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury VAT w terminie 7 dni po jej dostarczeniu.

f) Dostarczenie materiałów do siedziby Zamawiającego na koszt Oferenta.

  1. Data rozpatrzenia ofert: 10.08.2018 r. godz. 14.00
  2. Ogłoszenie rozstrzygnięcia zostanie zamieszczone na stronie: www.osir.swinoujscie.pl/kategorie/ogloszenia/rozstrzygniecia-ogloszenia

Sporządziła:
Joanna Agatowska – gł. specjalista ds. turystyki i rekreacji OSiR

Załączniki:
Zapytanie ofertowe 21- materiały reklamowe powtórne
Formularz Oferty 21- materiały reklamowe powtórne