Zapytanie ofertowe nr 21/I-BW/2017 z dnia 20.09.2017 dotyczące: „zakupu 50 sztuk wielofunkcyjnej rurowej chusty (bandany, komina, bufki, czapki) dla biegaczy”

Znak sprawy: 21/I-BW/2017

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczące: zakup 50 sztuk wielofunkcyjnej rurowej chusty (bandany, komina, bufki, czapki) dla biegaczy, na potrzeby organizacji Imprezy „I świnoujski Bieg Wyspiarza” Projekt dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa (Fundusz Małych Projektów w ramach Programu Współpracy Interreg VA Meklemburgia – Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska w Euroregionie Pomerania.
1. ZAMAWIAJĄCY: Ośrodek Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu
Komórka prowadząca postępowanie: organizacja imprez
2. DANE DO KONTAKTU: OSiR „Wyspiarz”, ul. Matejki 22, 72-600 Świnoujście, tel. 91 321 37 81, email: j.agatowska@osir.swinoujscie.pl
Joanna Agatowska, tel. 607 685 009 w godz. 7.00 – 15.00
3. DANE TECHNICZNE do Oferty:
a) ilość: 50 sztuk
b) wymiary: min. 25 cm x 45 cm
c) materiał: mikrofibra poliester, szybkoschnąca, beszwowa
d) rożne kolory (wzory do uzgodnienia)
4. OCZEKIWANIA Zamawiającego:
1. Przedłożenie proponowanej kwoty dla Oferty do dnia 25.09.2017 r. do godz. 11.00 na adres email Zamawiającego sekretariat@osir.swinoujscie.pl, lub pocztą na adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji „Wyspiarz”, ul. Matejki 22, 72-600 Świnoujście (liczy się data stempla pocztowego), lub fax: 91 321 37 81
2. Dostawa do siedziby Zamawiającego: na koszt Oferenta
3. Przedłożenie wpisu do KRS lub CEIDG.
UWAGA! Rozpatrzenie Ofert nastąpi 26.09.2017 r godz. 11.00 – wynik rozstrzygnięcia zamieszczony zostanie na stronie: www.osir.swinoujscie.pl/kategoria/ogłoszenia/rozstrzygnięcia-ogłoszenia
5. DATA realizacji zamówienia: 02.10.2017 r. godz. 15.00
6. SPOSÓB przygotowania oferty: w języku polskim na formularzu oferty.
7. KRYTERIA oceny Oferty:
– najniższa cena – 90%
– produkt spełniający oczekiwania Zamawiającego 10%
8. UWAGI:
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia zapytania ofertowego,
w przypadku, jeśli złożone oferty nie spełniają oczekiwań Zamawiającego w zakresie ceny.
b) Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
c) Rozpatrywane będą tylko oferty złożone prawidłowo na Formularzu Oferty
(załącznik nr 1 do zapytania Ofertowego), bez braków formalnych.
d) Płatność za wybrana ofertę nastąpi przelewem po wystawieniu prawidłowej faktury
VAT w terminie 7 dni po jej dostarczeniu.
e) Umowa podpisana zostanie w terminie do 7 dni od rozstrzygnięcia postępowania.
Sporządziła:
Joanna Agatowska/ gł. specjalista ds. turystyki i rekreacji

Załączniki:
Zapytanie Ofertowe – chusta dla biegaczy 21 I-BW
Formularz Oferty- chusta 21 I-BW