III PRZETARG NA DOSTAWĘ I ZAGOSPODAROWANIE INFRASTRUKTURY WYPOSAŻENIA dla STREFY AKTYWNOŚCI w PROJEKCIE BUDŻETU OBYWATELSKIEGO PN.: „SUPER PLAŻA WARSZÓW” W ŚWINOUJŚCIU

Tryb zamówienia: Przetarg publiczny, nieograniczony, pisemny zgodnie z Pzp – nr postępowania OSIR/ZP/7/2019 Publikacja na BZP pod nr 544734-N-2019 z dnia 2019-05-08 r.
Zamawiający: Ośrodek Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu
Przetarg na: III NA  DOSTAWĘ I ZAGOSPODAROWANIE INFRASTRUKTURY WYPOSAŻENIA dla STREFY AKTYWNOŚCI w PROJEKCIE BUDŻETU OBYWATELSKIEGO PN.: „SUPER PLAŻA WARSZÓW” W ŚWINOUJŚCIU
Wartość: powyżej 30 tys. Euro
Termin i sposób składania ofert: do dnia 16.05.2019r.  do godz. 10.00,w formie pisemnej dostarczonej na adres Ośrodka Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” 72-600 Świnoujście
ul. Matejki 22 – na formularzu oferty z dopiskiem w tytule lub na kopercie:
„PRZETARG NIEOGRANICZONY nr OSIR/ZP/7/2019 na: DOSTAWĘ I ZAGOSPODAROWANIE WYPOSAŻENIA dla STREFY AKTYWNOŚCI w PROJEKCIE BUDŻETU OBYWATELSKIEGO PN.: „SUPER PLAŻA” WARSZÓW W ŚWINOUJŚCIU z dopiskiem: Uwaga: „nie otwierać przed 16 maja 2019r., godz. 11:00” .
Druki:

  1. SIWZ wersja III publikacja 7.05.2019 r.
  2. Załącznik nr 1 oferta
  3. oświadczenia do postępowania nr zał. 2_6_7
  4. Pytania w zakresie postępowania:

a) czy można:

–  skrócić termin płatności przez Zamawiającego, –NIE ponieważ  środki pochodzą z dotacji urzędowej i ich rozliczenie jest określone w umowie dotacyjnej

– potwierdzić, że w trakcie użytkowania urządzeń (w sezonie) właścicielem oraz odpowiedzialnym za wyposażenie plaży będzie OSIR,

Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, że w trakcie użytkowania urządzeń w sezonie ponosi pełną odpowiedzialność za infrastrukturę na docelowym terenie, co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym (przy montażu /demontażu)

– potwierdzić, że w przypadku braku przyznania środków na przechowywanie wszystkich elementów po terminie 31.12.2019r., zakres zadania nie będzie dotyczył też Wykonawcy,

Odpowiedź: w rozumieniu Zamawiającego, w przypadku braku finansowania po 31.12.2019 r. w zakresie budżetu z Urzędu Miasta, umowa wygasa w dn. 31.12.2019 r., a co za tym idzie zakres zadania nie będzie dotyczył dalej Wykonawcy.

Jednakże odwracając sytuację, w przypadku zawarcia umowy i zapewnienia środków w budżecie, Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia kolejnej umowy na dalszą realizację zadań.

b) czy istnieje możliwość montażu wybranych urządzeń w terminie po 15 czerwca, ze względu na wydłużony czas oczekiwania od producentów (pytanie dotyczy głównie elementów wyposażenia placu zabaw, gdzie termin oczekiwania po podpisaniu umowy z dostawca wynosi ok. 8 tygodni oraz kładki spacerowej, termin oczekiwania wynosi 7 tygodni)?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza negocjacje w zakresie zmiany terminu montażu, jednakże wynegocjowany termin nie może przekroczyć terminu rozpoczęcia sezonu kąpieliskowego czyli 1 lipca 2019 r. 

c) chciałabym zapytać o pkt.1 §10 SIWZ (którego nie było w poprzedniej dokumentacji). Powszechnie wiadomo, że uzyskanie jakichkolwiek pozwoleń i uzgodnień od Urzędu Wojewódzkiego wiąże się z odpowiednim okresem oczekiwania. Dodatkowo czas oczekiwania na urządzenia sprawia, że wykonanie tego zadania w wyznaczonym terminie jest niemożliwe do zrealizowania.

Odpowiedź: Zamawiający w obecnej sytuacji dopuszcza zamianę zgody z Urzędu Wojewódzkiego na zgłoszenie w zakresie montażu obiektu tymczasowego. Opcja taka, nie powoduje potrzeby opracowania projektu.

Zakres zmiany nie ma wpływu na termin postępowania.